Categories
Digital Marketing, Social media, Δημιουργία Περιεχομένου

Σίγουρα θα έχετε διαβάσει, τη φράση, “το περιεχόμενο είναι ο Βασιλιάς”! Στη σημερινή ψηφιακή εποχή είναι αδιαμφισβήτητο πως το περιεχόμενο είναι ο Βασιλιάς! Είτε ανοίξετε τον υπολογιστή σας είτε το κινητό σας, μπροστά σας ξεδιπλώνεται ένας κόσμος γεμάτος περιεχόμενο! Εικόνες, κείμενα, βίντεο, μουσική…όλα είναι περιεχόμενο!

Αλλά τι ακριβώς είναι το content marketing και πώς μπορεί να ωφελήσει την επιχείρησή σας;

Το content marketing αποτελεί μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές στον ψηφιακό κόσμο για την προσέλκυση και διατήρηση πελατών. Σε αυτό το άρθρο, θα αναλύσουμε τι είναι το content marketing, πώς μπορεί να ωφελήσει την επιχείρησή σας και πως να ξεκινήσετε να κάνετε content marketing.

Τι είναι το content marketing; 

Content marketing (μάρκετινγκ περιεχομένου) είναι η διαδικασία δημιουργίας και διανομής πολύτιμου, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου με σκοπό την προσέλκυση και διατήρηση του κοινού που στοχεύει η εκάστοτε επιχείρηση.

 Ποια είναι τα οφέλη του content marketing για μια επιχείρηση; 

  • Αυξημένη Ορατότητα στις Μηχανές Αναζήτησης (SEO)
    • Η δημοσίευση συχνού και ποιοτικού περιεχομένου βοηθά στη βελτίωση της κατάταξής ενός εταιρικού website στις μηχανές αναζήτησης. Χρησιμοποιώντας τις σωστές λέξεις-κλειδιά και φράσεις, το περιεχόμενό σας μπορεί να βρεθεί πιο εύκολα από τους πελάτες που αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
  • Ενίσχυση της Εμπιστοσύνης και της Αξιοπιστίας
    • Το χρήσιμο και ενημερωτικό περιεχόμενο καθιστά την επιχείρησή σας “αυθεντία” στον τομέα της. Οι πελάτες είναι πιο πιθανό να εμπιστευτούν και να επιλέξουν μια επιχείρηση που προσφέρει αξία και ενημέρωση, μέσω του περιεχομένου της.
  • Ενίσχυση της Αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης 
    • Το περιεχόμενο που διαμοιράζεται ευρέως σε κοινωνικά δίκτυα, blogs και άλλα μέσα ενημέρωσης αυξάνει την αναγνωρισιμότητα του brand σας. Κάθε κομμάτι περιεχομένου είναι μια ευκαιρία να δείξετε την ταυτότητά σας και να προσελκύσετε νέους πελάτες!
  • Προσέλκυση και Διατήρηση Πελατών
    • Μέσω του content marketing, μπορείτε να προσελκύσετε πελάτες που βρίσκονται σε διαφορετικά στάδια του αγοραστικού ταξιδιού – customer journey. Παρέχοντας συνεχή αξία, διατηρείτε το ενδιαφέρον τους και τους καθοδηγείτε προς την τελική αγορά, επιλέγοντάς σας “με κλειστά μάτια” αφού έχετε “φυτέψει” τον σπόρο της αυθεντίας μέσω του συνεπές περιεχομένου σας.
  • Κόστος-αποτελεσματικότητα
    • Σε σύγκριση με παραδοσιακές μορφές διαφήμισης, το content marketing είναι πιο οικονομικό και προσφέρει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Ένα καλά γραμμένο άρθρο ή ένα επιτυχημένο βίντεο μπορεί να συνεχίσει να προσελκύει επισκέπτες και να παράγει “leads” για πολύ καιρό.
  • Αυξημένη Αλληλεπίδραση με την επιχείρηση
    • Όσο εσείς μοιράζεστε στα κανάλια της επιχείρησής σας ποιοτικό περιεχόμενο, τόσο ενθαρρύνεται τους χρήστες να ρωτήσουν και να μάθουν περισσότερα για αυτό που παρέχετε και να κατευθυνθούν προς την αγορά.
  •  Αύξηση Πωλήσεων 
    • Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι ικανό να αυξήσει τις πωλήσεις καθώς ο υποψήφιος πελάτης σας νιώθει πιο σίγουρος ενώ ενημερώνεται από εσάς πριν την αγορά. Παράλληλα, όταν διατηρούμε μια αποδοτική content marketing στρατηγική έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μια σταθερή βάση πελατών που γυρνάνε συνεχώς στην επιχείρηση, μειώνοντας μακροχρόνια, σημαντικά το διαφημιστικό κόστος.

Ποια είναι τα είδη του Content Marketing; 

Εδώ να υπογραμμίσουμε πως όλα τα είδη του content marketing έχουν ένα κοινό στόχο, την προσέλκυση πελατών. Είναι σημαντικό όμως να γνωρίζουμε πως μια επιτυχημένη στρατηγική content marketing περιέχει μια ποικιλία από τα διαφορετικά είδη του.

Για παράδειγμα, όσο σημαντικό είναι να μοιράζεστε περιεχόμενο στα social media άλλο τόσο σημαντικό είναι να μοιράζεστε και στο website σας και γενικότερα όπου περνάει το χρόνο του ο υποψήφιος πελάτης σας.

 

ποια είναι τα είδη του content marketing - μαρκετινγκ περιεχομένου

Ας αναλύσουμε λίγο τα διαφορετικά είδη του Content Marketing

Blog Posts – content marketing

  • Με απλά λόγια τα άρθρα στο blog section του website σας. Είναι από τα πιο σημαντικά κομμάτια του content marketing καθώς μπορούν να αποδώσουν σημαντικά αποτελέσματα. Το να μοιράζεστε χρήσιμα άρθρα, απαντώντας στις αναζητήσεις των ανθρώπων στη google, σχετικά με το αντικείμενο σας, μπορεί να αποφέρει αποτελέσματα και σίγουρα να βοηθήσει στην κατάταξη του site σας στη google. Πράγμα, που σημαίνει περισσότερα μάτια στην επιχείρησή σας.

Video – content marketing

  • Το βίντεο περιεχόμενο πλέον είναι απαραίτητο εάν θέλετε να αναδειχθεί η επιχείρησή σας Online. Μπορεί να προσφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα στα κανάλια σας και να κάνει το brand σας να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Το βίντεο έχει τη δυνατότητα να προσελκύει το σωστό κοινό, να δημιουργεί αμεσότητα καθώς είναι εύκολα “καταναλώσιμο” περιεχόμενο. Σημαντικό να το εντάξετε στη στρατηγική μαρκετινγκ της επιχείρησής σας.

Infographics – content marketing

  • Τα infographics μπορούν να παρουσιάσουν μεγάλο όγκο πληροφοριών μέσω οπτικού υλικού. Με πολύ απλά λόγια είναι η δημιουργία ενός γραφιστικού με συγκεκριμένες διαστάσεις που αναλύει πιο οπτικά ένα θέμα. Βοηθά στην ευχάριστη μετάδοση μεγάλου όγκου πληροφοριών όπως πχ μια έρευνα ή στατιστικά και συμβουλές που αφορούν τον τομέα σας. Δείτε παρακάτω ένα παράδειγμα infographic.

E-books – content marketing 

  • Παρέχουν σε βάθος ανάλυση και εξειδικευμένες γνώσεις για συγκεκριμένα θέματα, χτίζοντας την αξιοπιστία σας ως αυθεντία στον τομέα σας. Παράλληλα τα e-book είναι μια καλή πηγή για χτίσιμο email λίστας ενδιαφερομένων για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μας. Είναι μια πολύ σημαντική τακτική σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική content marketing.

Podcasts

  • Εάν θέλετε έναν ακόμη πιο δημιουργικό τρόπο να αναδειχθεί το personal brand σας τα podcasts είναι ιδανικά. Συγκεκριμένα, είναι ιδανικά για συνεντεύξεις, συζητήσεις και αναλύσεις θεμάτων που αφορούν τον κλάδο σας ενώ εξαιρετικό πλεονέκτημα τους είναι πως, ο ακροατής μπορεί να τα ακούσει εν κινήσει. Τo podcast μπορεί σίγουρα να σας καθιερώσει ως expert στο μυαλό των ακροατών ενώ παράλληλα δημιουργεί ένα κλίμα πρωτοπορίας γύρω από την επιχείρησή σας καθώς δεν το κάνουν πολλοί. Μια εξαιρετική τεχνική content marketing που προτείνεται ιδιαίτερα εάν θέλετε να αναδείξετε το personal brand σας.

Email – content marketing ή email marketing

  • Μια εξαιρετική τακτική για την αύξηση των πωλήσεων αλλά και τη γεφύρωση των σχέσεων με τους ήδη πελάτες σας! Το email marketing είναι εξαιρετικό εργαλείο για να μοιράζεστε χρήσιμο υλικό, ενημερωτικό για τον κλάδο σας, για τις προσφορές σας και τα τελευταία νέα της επιχείρησής σας. Παράλληλα, μπορείτε να δημιουργείτε προσωποιημένο υλικό για το κάθε δείγμα χρηστών. Αρκεί να έχετε χτίσει μια λίστα. Εάν έχετε eshop σίγουρα διατηρείτε μια λίστα emails, γιατί δεν την έχετε χρησιμοποιήσει ακόμα;

Social Media – content marketing 

  • Εδώ δε χρειάζεται να πούμε πολλά. Ο διαμοιρασμός ποιοτικού περιεχομένου στα social media κανάλια όπως το Facebook, Instagram, tik tok, LinkedIn κτλπ, αυτή τη στιγμή είναι από τις τοπ τακτικές μάρκετινγκ που μπορείτε να επιλέξετε. Βίντεο, κείμενα, εικόνες, γραφιστικά, άρθρα…το περιεχόμενο είναι ο Βασιλιάς και μπορεί να σας πάει επιχειρηματικά εκεί που θέλετε. Εστιάστε και μείνετε συνεπής σε μια στοχευμένη social media content marketing στρατηγική. Οι προσπάθειες θα αποδώσουν καρπούς στην επιχείρησή σας, σίγουρα!

Συμπεράσματα για το Content Marketing 

Το content marketing έχει τη δυνατότητα να κάνει ένα brand Να ξεχωρίσει, να προσελκύσει το κατάλληλο κοινό, να βελτιώσει τα conversions , να χτίσει δυνατές σχέσεις με το κοινό και τους πελάτες αλλά και να διατηρήσει γενικότερα ένα Brand στην κορυφή παρέχοντας πολλαπλά οφέλη.

Οπότε καταλαβαίνουμε πως, οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, πρέπει να επενδύσουν στη δημιουργία ποικίλου και ποιοτικού περιεχομένου, διατηρώντας μια συνεπή στρατηγική content marketing.

Bonus: 5 Συμβουλές για να Ξεκινήσετε Άμεσα με το Content Marketing και να Δείτε Αποτελέσματα

  1. Καθορίστε Σαφώς το Κοινό Στόχο Σας
    • Αναγνωρίστε τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κοινού σας για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα έχει απήχηση και θα προσελκύσει το ενδιαφέρον τους.
  2. Σχεδιάστε μια Συνολική Στρατηγική Περιεχομένου
    • Καταγράψτε τους στόχους σας, τα είδη περιεχομένου που θα δημιουργήσετε και τα κανάλια διανομής που θα χρησιμοποιήσετε για να διασφαλίσετε συνεπή και στοχευμένη προσέγγιση.
  3. Χρησιμοποιήστε SEO Βέλτιστες Πρακτικές
    • Ενσωματώστε λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας, βελτιστοποιήστε τους τίτλους, τις μετα-περιγραφές και τις εικόνες, και φροντίστε το περιεχόμενό σας να είναι φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης καθώς το ίδιο εφαρμόστε και στα κείμενα που μοιράζεστε στα social media όπως Instagram & tik tok.
  4. Δημιουργήστε Ποικιλία Περιεχομένου
    • Δημιουργήστε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου όπως άρθρα, βίντεο, infographics, e-books και podcasts για να κρατήσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας και να προσεγγίσετε διαφορετικά τμήματα της αγοράς.
  5. Διανείμετε και Προωθήστε το Περιεχόμενό Σας
    • Χρησιμοποιήστε κοινωνικά δίκτυα, email marketing και άλλες πλατφόρμες για να διανείμετε το περιεχόμενό σας. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας φτάνει στο σωστό κοινό την κατάλληλη στιγμή!
  6. Παρακολουθήστε στατιστικά & Metrics
    • Μετρήστε την απόδοσή του περιεχομένου σας , παρακολουθώντας τα στατιστικά που σας αφορούν. Χρησιμοποιείστε εργαλεία όπως το Metricool και το google analytics αλλά και τα native στατιστικά που μας παρέχουν οι πλατφόρμες για να αναλύετε και να βελτιώνετε το περιεχόμενο σας ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Σημαντικό!

Ξεκινώντας άμεσα με αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να αρχίσετε να βλέπετε αύξηση των πωλήσεων και του ενδιαφέροντος για την επιχείρησή σας.

Να θυμάστε: το content marketing δεν είναι μόνο μια τάση, αλλά μια αναγκαία στρατηγική για την ανάπτυξη και την επιτυχία της επιχείρησής σας στο ψηφιακό περιβάλλον! 

Εάν ψάχνετε έναν αξιόπιστο συνεργάτη για να σας καθοδηγήσει με τις digital marketing ενέργειες που πρέπει να εφαρμόσετε για την άμεση ανάπτυξη της επιχείρησή σας, επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *