Categories
Social media

Τα  social media έχουν γίνει το απόλυτο εργαλείο μαρκετινγκ για κάθε επιχείρηση. Μάλιστα πλέον κάθε επιχείρηση διατηρεί 2-3 λογαριασμούς στα γνωστά social κανάλια.

Όμως κάποιες από αυτές ξεχωρίζουν λίγο έως πολύ παραπάνω. Έχουν δεκάδες likes και σχόλια στα posts τους και χιλιάδες ακόλουθους στα profiles τους.

Από την άλλη επιχειρήσεις που διατηρούν μια αξιοπρεπή παρουσία στα social, ίσως αναρωτιούνται τι κάνουν καλύτερα/ περισσότερο από εμένα?

Μήπως έχετε ακούσει ποτέ τον όρο community management? Εάν αναρωτιέστε τι είναι αυτό, μείνετε σε αυτό το άρθρο για να μάθετε τα πάντα.

Τι είναι το community management;

Το community management, στα ελληνικά, διαχείριση κοινότητας, είναι η διαδικασία δημιουργίας μιας αυθεντικής κοινότητας μεταξύ επιχείρησης και καταναλωτών μέσω διαφόρων τύπων αλληλεπίδρασης στα social κανάλια του brand.

Μάλιστα, είναι ο τρόπος με τον οποίο η επιχείρηση μπορεί να αρπάξει ευκαιρίες ώστε να φτάσει στο κατάλληλο κοινό και να χτίσει ένα δίκτυο στο οποίο μπορούν να ανταλλάζουν απόψεις (brand με το κοινό), να συνδέονται/ ταυτίζονται δημιουργώντας δυνατούς δεσμούς μεταξύ τους.

Γιατί είναι σημαντικό το community management σε μια στρατηγική;

Πρέπει να γίνει κατανοητό, πως η επιτυχία στα social media απαιτεί να «αγκαλιάσουμε» τον κοινωνικό τους χαρακτήρα. Αυτό ακριβώς είναι που έκαναν τα μεγάλα brands και οι μεγάλοι creators και έγιναν «μεγάλοι».

Θέλετε λοιπόν περισσότερα αποτελέσματα, περισσότερη απήχηση, περισσότερα μάτια στην επιχείρησή σας, οργανικά και χωρίς κόστος; Ξεκινήστε να αναπτύσσετε σχέσεις με τον ανταγωνιστή, με τον ακόλουθο, με ένα account που ταυτίζεστε…

Με λίγα λόγια, θέλουμε συμμετοχή του brand σε συζητήσεις στα σχόλια ή τα μηνύματα. Μιλάμε φυσικά πάντα για συζητήσεις και σχόλια με αξία και που έχουν «κάτι να πουν».  Σχόλια που απαντούν σε απορίες, που δηλώνουν μια άποψη, έχουν χιούμορ. Συζητήσεις στα μηνύματα με σκοπό τις αληθινές σχέσεις.

Εδώ είναι σημαντικό να τονίσουμε πως, πολλά brands προσλαμβάνουν ειδικούς *community managers με σκοπό την ανάπτυξη, διαχείριση και διατήρηση μιας ενεργής κοινότητας στα social media κανάλια τους.

Τι πετυχαίνουν τα brands που έχουν στη στρατηγική τους το community management;

  • Αύξηση προβολής
  • Βελτίωση απήχησης
  • Χτίσιμο σχέσεων με τον καταναλωτή
  • Δημιουργία κοινότητας
  • Αύξηση της αφοσίωσης των καταναλωτών

Γιατί χρειάζονται τα Brands το community management στη στρατηγική τους;

Συνοψίζοντας, τα Brands χρειάζονται το Community Management στη στρατηγική τους γιατί επιτρέπει τη δημιουργία ενός ενεργού και αφοσιωμένου κοινού που μοιράζεται ίδια ενδιαφέροντα, απόψεις και αξίες.

Μέσα από συνεχείς αλληλεπιδράσεις, δημιουργείται μια κοινότητα που αισθάνεται συνδεδεμένη με το brand και είναι πρόθυμη να το υποστηρίξει/ προτιμήσει όταν έρθει η στιγμή για αγορές!

Τέλος,

Παρακάτω βλέπουμε τη γνωστή αλυσίδα ηλεκτρονικών, να χρησιμοποιεί και μάλιστα με επιτυχία το community management στη στρατηγική της.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *