Categories
Social media, Δημιουργία Περιεχομένου

Η δημιουργία περιεχομένου είναι μια πολύπλοκη διαδικασία και ιδιαίτερα όταν μιλάμε για luxury brands,  μετατρέπεται σε ακόμη πιο απαιτητική.

Πιο συγκεκριμένα, το περιεχόμενο που θα πρέπει να δημιουργούν αυτά τα brands, πρέπει να αντικατοπτρίζει τον πολυτελή χαρακτήρα τους, να ενισχύει την επικοινωνία με το target group, αλλά και να δημιουργεί την επιθυμία για τα πολυτελή προϊόντα τους.

Σε αυτό το άρθρο, συγκεντρώσαμε, τα βασικά συστατικά για τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου για Luxury Brands.

Συνεχίστε να διαβάζετε αυτό το άρθρο για να τα ανακαλύψετε!

Κατανόηση του Brand

Το πρώτο και βασικό συστατικό για τη δημιουργία περιεχομένου είναι η βαθιά κατανόηση του brand. Μιλάμε για την κατανόηση του DNA της εταιρίας. Πιο συγκεκριμένα, την ιστορία πίσω από την ίδρυση της καθώς και την πορεία της, τους βραχυπρόθεσμους αλλά και μακροπρόθεσμους στόχους της καθώς και τον τρόπο που θέλει ο κόσμος να την αντιληφθεί.

Η βαθιά κατανόηση όλων αυτών, θα βοηθήσει να δημιουργήσετε αυθεντικό περιεχόμενο που αντικατοπτρίζει το brand.

Ποιότητα εικόνας & βίντεο

Όταν μιλάμε για luxury brands η ποιότητα της εικόνας που βγαίνει προς τα έξω θα πρέπει να είναι άρτια. Είναι πολύ απλό, στον ψηφιακό κόσμο το κοινό αγοράζει εικόνες και αυτές οι εικόνες πρέπει να είναι ελκυστικές. Η κομψότητα και η πολυτέλεια  που «πουλάει» η εκάστοτε εταιρία, θα πρέπει να αντικατοπτρίζεται στις εικόνες, τα βίντεο της και τη γενικότερη παρουσία της στο διαδίκτυο.

Storytelling

Πόσο σημαντικό είναι το storytelling το ξέρουμε. Πόσο σημαντικό είναι για τα Luxury Brands; Εξαιρετικά. Η δημιουργία περιεχομένου για αυτά τα brands είναι αναγκαίο να περιέχει αφήγηση ιστορίας και όχι απλή προώθηση προϊόντων. Ο κόσμος αγοράζει συναισθηματικά και για να δώσει τα παραπάνω χρήματα για το προϊόν σας, είναι αναγκαίο να ταυτιστεί με την ιστορία που του προσφέρετε.

Τα ιδανικά κανάλια

Οι ιδανικές πλατφόρμες όπου τα luxury brands καθίσταται σημαντικό να μοιράζονται περιεχόμενο είναι τα Instagram, Pinterest & LinkedIn. Επίσης σημαντικό είναι να δημιουργούν περιεχόμενο εκεί εναρμονισμένο με τις κοινότητες καθώς, ο μέγιστος στόχος τους θα πρέπει να είναι η δημιουργία περιεχομένου με σκοπό τη δημιουργία μιας δικιάς τους κοινότητας με την οποία μοιράζονται τις ίδιες ιδέες, αξίες και λοιπά.

Πρωτοπορία / Καινοτομία

Τα μεγάλα Luxury Brands είναι γνωστά για την πρωτοπορία τους. Τα μικρότερα θα πρέπει να ακολουθούν τον ίδιο δρόμο δημιουργώντας περιεχόμενο με βλέψεις στο μέλλον, να πειραματίζονται και να καινοτομούν. Βασικοί κανόνες.

Αυτά ήταν τα βασικά συστατικά για τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου για luxury brands!

Extra tips

Εάν είστε ένα luxury brand ή εάν πουλάτε luxury προϊόντα έχετε υπόψιν σας: κατά τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου να έχετε φαντασία, να πειραματίζεστε, να ακολουθείτε την ταυτότητα της εταιρίας καθώς και να φροντίζετε το υλικό σας να αποπνέει αυτό που πρέπει. Χαρακτήρα, πολυτέλεια και αυθεντικότητα!

Χρειάζεστε βοήθεια με τη δημιουργία περιεχομένου για την εταιρία σας; Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα , περιγράφοντας το project και τους στόχους σας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *